Browsing by Subject Constructivism (Education)

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

or enter first few letters:  
Showing results 1 to 12 of 12
Issue DateTitleAuthor(s)
2006A Development of hybrid network technology-enhanced language learning model based on social constructivism approach for promoting EFL learner autonomyTavicha Phadvibulya
2006A Development of the active learning instructional model for enhancing secondary school students' English communicative abilities in large classesSatit Watanapokakul
2007A development of the english oral communication course using the project-based laerning approach to enhance english oral communication ability of Kasetsart University studentsNawarat Siritararatn
2007A development of the social constructivism blended learning module for enhancing reading engagement and English reading ability of upper secondary school studentsPornpimol Sukavatee
2006Effect of social constructivist learning environment on student performance in online community pharmacy courseNunthaluxna Sthapornnanon
2554การพัฒนารูปแบบโปรแกรมการบริหารสมองเพื่อเสริมสร้างสมรรถภาพทางกลไกและความคิดสร้างสรรค์ สำหรับนักเรียนประถมศึกษานริศรา หาหอม
2552การพัฒนาสมรรถนะด้านเทคโนโลยีสารสนเทศด้วยระบบปรับเหมาะการเรียนแบบปฏิบัตจริง ตามวิธีการคอนสตรัคติวิสต์สำหรับข้าราชการ กระทรวงพลังงานวิชิต เทพประสิทธิ์
2550การพัฒนาหลักสูตรพฤกษศาสตร์พื้นบ้านสู่การสร้างจิตวิทยาศาสตร์โดยการมีส่วนร่วมของชุมชน : กรณีชุมชนบ้านคีรีวง อำเภอลานสกา จังหวัดนครศรีธรรมราชกิตติมา ไกรพีรพรรณ
2555ผลของการฝึกทักษะการแก้ปัญหาตามแนวคิดคอนสตรัคติวิสต์ที่มีต่อการรับรู้ความสามารถของตนเองในการเรียนรู้วิทยาศาสตร์ของนักเรียนมัธยมศึกษาปีที่ 3กรุณพล โลนุชิต
2557ผลของการใช้รูปแบบการเรียนการสอนสืบสอบแบบมีการโต้แย้งร่วมกับเทคนิคการเรียนรู้แบบร่วมมือที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนเคมีและความสามารถในการให้เหตุผลเชิงวิทยาศาสตร์ของนักเรียนมัธยมศึกษาตอนปลายโรงเรียนวิทยาศาสตร์ภูมิภาคภคพร อิสระ
2557ระบบการเรียนการสอนเชิงปฏิบัติด้านการบริหารพัสดุคงคลังวรัทธ์ วรรณรุ่งฤดี
2557โมเดลเชิงสาเหตุของทักษะการสะท้อนคิดและผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาวิทยาศาสตร์ของนักเรียนประถมศึกษาปีที่ 6 ที่มีการสอนแบบสะท้อนคิดของครูเป็นตัวแปรปรับ: การวิจัยเชิงทดลองเอกชัย วิเศษศรี