Browsing by Subject Consumer behavior

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 115  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2011Association between colour of coffee in print media and consumer expectationsChutikarn Ongjarit
2011The behavior of Thai consumers on Korean-styled rhinoplasty surgery in Thai aesthetic clinicsSavita Kritalukkul
2013EFFECT OF KOREAN WAVE ON YOUNG VIETNAMESE CONSUMERS : CASE OF KOREAN RESTAURANT POPULARITYDat Tuan Tran
2015EFFECTS OF FOREIGN BRAND NAMES AND PRODUCT TYPES ON CONSUMER BEHAVIORPhotchanath Phongpanich
2009Factors influencing behavior of purchasing facial skincare productsWannakan Jaroonponpong
2010Factors influencing the change in customer knowlegde sharing behavior in online customer communitiesSawitree Boonmee
2011The impacts of opinion leaders towards purchase decision under different types of product involvement : a cross-cultural studyPongsiri Tejavibulya
2003Misuse of ideas: buying pirated productsSomchanok Coompanthu
2014Reference Group Influences on Consumer's Product and Brand DecisionsNathathida Kovitcharoenkul
2015RELATIONSHIPS BETWEEN CONSUMPTION VALUES, PERSONAL CHARACTERISTICS AND BEHAVIORAL INTENTIONS IN MOBILE SHOPPING ADOPTION AMONG DIFFERENT PRODUCT AND SERVICE TYPESRujipun Assarut
2012Thais and Koreans attitudes and consumer behavior towards premium coffeeSasivimon Paisansuthidej
2012Thais and Koreans attitudes and consumer behavior towards premium coffeeSasivimon Paisansuthidej
2558กระบวนการและปัจจัยการตัดสินใจซื้อที่อยู่อาศัยในโครงการพัฒนาอสังหาริมทรัพย์ขนาดเล็ก : กรณีศึกษา เขตลาดพร้าว กรุงเทพมหานครปกรณ์ พันธ์จิตวุฒิชัย
2553กลยุทธ์การสร้างบุคลิกภาพตราสินค้าของนิตยสารประเภทบ้านและการตกแต่ง การรับรู้และความตั้งใจซื้อของผู้บริโภควิไลกัญญา จันทร์ธิวัตรกุล
2549กลยุทธ์การสื่อสารเพื่อการพัฒนาศักยภาพผู้บริโภคของกองพัฒนาศักยภาพผู้บริโภค สำนักงานคณะกรรมการอาหารและยาจิรวัส พรหมศร
2550กลยุทธ์และกระบวนการรณรงค์ของโรงเรียนที่เข้าร่วมโครงการเด็กไทยไม่กินหวานในเขตกรุงเทพมหานครวิวัฒน์ เหลืองสมานกุล
2553กลยุทธ์และประสิทธิผลการประชาสัมพันธ์สถานีบริการน้ำมัน พีทีที ไลฟ์ สเตชั่นวรอมาตย์ อมาตยกุล
2555การตัดสินใจซื้อของผู้ใช้อินเทอร์เน็ตเกี่ยวกับเมนูอาหารและร้านอาหารผ่านเว็บไซต์ที่มีเนื้อหาสื่อที่ผู้บริโภคสร้างเองวนัสนันท์ ร่มโพธิ์
2548การทำนายพฤติกรรมการใช้บริการร้านสตาร์บัคส์ตามทฤษฎีพฤติกรรมตามแผนสุธาสินี พงษ์โสภา
2548การประยุกต์ใช้หลักการบริหารพื้นที่ เพื่อสร้างประสิทธิภาพในการควบคุมสินค้าคงคลัง : กรณีศึกษาร้านค้าสะดวกซื้อทิพย์วาณี ยังชื่นสวัสดิ์