Browsing by Subject Electronic commerce

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 32  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Effects of e-commerce trend on firm performance of Thailand retail industry: a case of Berli Jucker public company limitedKen Chen
2012The effects of interface factors and store environment on consumers’ purchase and revisit intention in an online virtual reality storeSatidchoke Phosaard
2017FACTORS INFLUENCING INTENTION TO PURCHASE LOCAL COMMUNITY PRODUCT ON E-COMMERCE WEBSITE: CASE OF ONE TAMBON ONE PRODUCT (OTOP) IN THAILANDKrittika Akasarakul
2020Influence of online shopping channel on sales volume of beauty products during COVID-19Vichayada Vorapongpisut
2013Influential Factors on Intention to Use Internet Banking Among Young Adult Customers in VietnamNguyen Tai Hoan
1999Internet electronic commerce for multi-level marketingKanon Bhurahongse
2009A new prototype of automated teller machine transaction service of banks in ThailandKamonwan Taohai
2020Relationship between personality traits and consumer behavior in purchasing fashion apparel on electronic commerce platformsPichanan Toonkamthornchai
2554กรอบงานสำหรับการปรับปรุงเว็บไซต์พาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์เพื่อเพิ่มความสามารถในการเข้าถึงเนื้อหาของเว็บไซต์แก่ผู้พิการณัฐิยา รักษ์วงศ์
2563กลวิธีทางวาทศาสตร์ของผู้นำเสนอขายผลิตภัณฑ์ผ่านการถ่ายทอดสดที่มีประสิทธิผล บนแอปพลิเคชันอีคอมเมิร์ซในประเทศไทยธนพล คันทรง
2564การกำหนดขอบเขตตลาดของธุรกิจพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์กรวินท์ กาญจนพิบูลย์
2555การประยุกต์การระบุระดับความหนักแน่นของความคิดเห็นในระบบสรุปบทวิจารณ์สินค้าโดยใช้เทคนิคกฎความสัมพันธ์ภาณิชา อภิสุวรรณกุล
2550การรับรู้ ทัศนคติ การแสวงหาข้อมูล และพฤติกรรมการซื้อสินค้าของผู้บริโภคผ่านทางสื่ออินเทอร์เน็ตธัชกุล กุลทนันท์
2548การศึกษาเนื้อหาและการใช้ประโยชน์จากนิตยสาร "อี-คอมเมอร์ส" ของกลุ่มผู้ประกอบการพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์แบบ "บีทูซี"ภาณุพงษ์ วงษ์รอด
2544การออกแบบพื้นผิวหน้าจอคอมพิวเตอร์เพื่อการพาณิชย์ ผ่านสื่ออินเทอร์เนตสำหรับเด็กวัย 9-12 ปีศรินดา ซาลวาลา
2564การเปิดรับการสื่อสารการตลาด ทัศนคติต่อแอปพลิเคชันชอปปิงออนไลน์ และการตัดสินใจซื้อเวชภัณฑ์ที่มิใช่ยาของผู้บริโภคปณิธิ เสกสรรค์วิริยะ
2546การเปิดรับข้อมูลและปัจจัยในการตัดสินใจซื้อสินค้าท่องเที่ยวของนักท่องเที่ยวชาวไทย ผ่านสื่ออินเตอร์เน็ตปิยนุช ธัญญอนันต์ผล
2545การใช้สีในการออกแบบเว็บไซต์พาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์สำหรับบริการท่องเที่ยวทางทะเลตามบุคลิกต่างๆ ของนักท่องเที่ยวในช่วงอายุ 31-40 ปีปรีชา ทองเหลือง
2551การให้บริการทางเว็บของธุรกิจสายเรือในประเทศไทยจิตปรีดา ปัญจนนท์
2553ความเป็นไปได้ของการจัดจำหน่ายภาพยนตร์ผ่านการดาวน์โหลดทางอินเทอร์เน็ตในประเทศไทยฐิตาภา จุลเสนีย์