Browsing by Subject English language -- Writing

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 28  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2005Characteristic features in English acknowledgements written by Thai graduates : indicators for Thai EnglishKunlaphak Kongsuwannakul
2006A comparative study of the effects of the task-based instruction, the form-and-task-based instruction, and the conventional instruction on the students' English learning achievement and writing abilitySasidhorn Soonklang
2012The development of a form-focused web-based instruction to enhance the English grammatical and writing competence of Thai undergraduate sports science studentsThanawan Suthiwartnarueput
2011Development of an English for Academic Purposes course using content and language integrated learning approach to enhance reading and writing skills of undergraduate studentsBurajt Phoodokmai
2007The effects of a test taker-centered computer-based writing test on Thai first year university students' English writing performanceTanyaporn Arya
2015Effects of creative writing instruction using drama techniques on English creative writing ability of upper secondary school studentsWipada Sutthiroj
2013EFFECTS OF DIFFERENT TYPES OF CORRECTIVE FEEDBACK INCORPORATING WITH TEACHER-STUDENT CONFERENCE ON UPPER SECONDARY SCHOOL STUDENTS’ ENGLISH WRITING ABILITYKamonporn Ongphet
2021Effects of genre-based approach with graphic organizers on argumentative writing ability of EFL secondary school studentsRatchaneekorn Uamsiri
2007Effects of self-monitoring writing strategies instruction on English writing ability of pre-cadetsDuangkamol Phochanapan
2017Effects of the genre-based writing instructional module in a blended learning environment on english writing ability and thinking skills of thai undergraduate studentsPatricia Visser
2007The effects of types of peer feedback and levels of general English proficiency on writing achievement of KMITNB studentsRaveewan Wanchid
2015EFFECTS OF WRITING INSTRUCTION BASED ON TOULMIN MODEL IN FLIPPED LEARNING ENVIRONMENT ON ARGUMENTATIVE WRITING ABILITY OF UNDERGRADUATE STUDENTSPattaramas Jantasin
2009An investigation of the use of lexical cohesion in expository writing by chinese studentsZhou Chaorun
2015MULTIDIMENSIONAL SCAFFOLDING IN DYADIC INTERACTION IN ENGLISH WRITING WITH COMPUTER : A CASE STUDY OF CHULALONGKORN UNIVERSITY UNDERGRADUATE STUDENTSRawiwan Buppanhasamai
2543การพัฒนาความสามารถในการเขียนภาษาอังกฤษ ของนักเรียนประถมศึกษาปีที่ 6 โดยการใช้กระบวนการสอนการเขียนตามแนวคิดของบรู๊คสและวิทโธรผัสสพรรณ วิวัฒนศานต์
2554การพัฒนารูปแบบการเรียนการสอนตามแนวการสอนแบบเน้นกระบวนการและผลงาน ร่วมกับการเรียนรู้ด้วยการนำตนเอง เพื่อเสริมสร้างความสามารถในการเขียนภาษาอังกฤษเชิงธุรกิจของนักศึกษาระดับปริญญาตรีวิลาสินี พลอยเลื่อมแสง
2543การพัฒนาหลักสูตรการเขียนภาษาอังกฤษเพื่อการสื่อสารธุรกิจ ตามหลักการจัดการศึกษาแบบเน้นผลการเรียน สำหรับนักศึกษาสาขาบริหารธุรกิจ วิชาเอกภาษาอังกฤษธุรกิจ สถาบันเทคโนโลยีราชมงคลวรพร สุนทรวัฒนศิริ
2541การศึกษาความคิดเห็นเกี่ยวกับข้อบกพร่องในการเขียนภาษาอังกฤษของนักศึกษาผู้ใหญ่สายสามัญ ระดับมัธยมศึกษาตอนปลาย กรมการศึกษานอกโรงเรียน กรุงเทพมหานครธนิษฐา นาคสวัสดิ์
2531การสอนทักษะการเขียนภาษาอังกฤษตามการรับรู้ของครูภาษาอังกฤษ ระดับมัธยมศึกษาตอนต้นในโรงเรียนมัธยมศึกษา สังกัดกรมสามัญศึกษา กรุงเทพมหานครปาริฉัตร สรญาณธนาวุธ
2534การเปรียบเทียบกระบวนการเขียนภาษาอังกฤษตามการรับรู้ของนักศึกษา ที่มีผลสัมฤทธิ์ทางการเขียนสูงและต่ำในสถาบันอุดมศึกษา กรุงเทพมหานครสุพรรณี ลือเกียรติไพศาล