Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Degree Disciplines
Help
For Staff Sign on:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CUIR at Chulalongkorn University
Browsing by Subject Marketing
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ก
ข
ฃ
ค
ฅ
ฆ
ง
จ
ฉ
ช
ซ
ฌ
ญ
ฎ
ฏ
ฐ
ฑ
ฒ
ณ
ด
ต
ถ
ท
ธ
น
บ
ป
ผ
ฝ
พ
ฟ
ภ
ม
ย
ร
ฤ
ล
ฦ
ว
ศ
ษ
ส
ห
ฬ
อ
ฮ
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 47
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2020
A case study on descriptive analysis of marketing and business strategy for PTG energy in 2013 toward business performance
Nirapa Ruengwutisakulchai
1999
The Impact of firm-specific resources on firm performance under different ownership structures
Siripong Preutthipan
2010
Information asymmetry and momentum in Thailand
Kittiphong Jongkittinarukorn
2019
Marketing Strategy Development for Professional Services Firms: Case Study of Certified Audit Firms in Russia
Dmitrii Bushkov
2011
Transition from domestic competition to strategic choice and its cultural effects as an ex-ante process toward international competitiveness of Thai firms: a laboratory experiments study
Peerapat Chokesuwattanaskul
;
2553
กรอบความคิดการตัดสินใจสำหรับการสร้างตลาดเพื่อการพยากรณ์
ภัทร ศรีพวาทกุล
2538
กระบวนการสร้างสรรค์โฆษณาสินค้าบ้านจัดสรรทางสื่อสิ่งพิมพ์
วัฒนีพร ปั้นมณี
2544
กลยุทธ์การประชาสัมพันธ์ผลิตภัณฑ์ผ้าของโครงการพัฒนาดอยตุง มูลนิธิแม่ฟ้าหลวง
ศิขริน อารยางกูร
2518
กลวิธีทางการตลาดของผลิตภัณฑ์อาหารกระป๋องในประเทศไทย
ยศวดี อ่อนประเสริฐ
2540
การจัดบริการสุขภาพตามกรอบกลยุทธ์ส่วนประสมทางการตลาด แผนกผู้ป่วยนอกโรงพยาบาลของรัฐ เขตกรุงเทพมหานคร
อรัญญา มานิตย์
2555
การตลาดการเมืองของพรรคเพื่อไทยและพรรคประชาธิปัตย์ในการเลือกตั้งทั่วไปวันที่ 3 กรกฎาคม พ.ศ.2554
บุรฉัตร พานธงรักษ์
2557
การพัฒนารูปแบบการจัดการธุรกิจของที่ระลึกสำหรับนักท่องเที่ยว
กฤติกา สายณะรัตร์ชัย
2558
การรับรู้ส่วนประสมทางการตลาดของการแสดงคาบาเร่ต์ในเมืองพัทยาของนักท่องเที่ยวนานาชาติ
อัจฉริยะ หาญกฤตยา
2556
การสื่อสารการตลาดของอัลคาซ่าร์และภาพตัวแทนเพศที่สาม
ณัฐธยาน์ สุวรรณโรจน์
2561
การส่งเสริมการตลาดที่ส่งผลต่อการตัดสินใจเข้าร่วมแข่งขันของนักวิ่งมาราธอนในประเทศไทย
ณัฐพันธุ์ อุไรลักษมี
2555
การเปิดรับข่าวสารการตลาดและการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์เครื่องแก้วในธุรกิจบริการ อาหาร และเครื่องดื่ม
คุณาพร ใจมาคำ
2561
การใช้บัตรเครดิตพันธมิตรสายการบินเพื่อแลกบัตรโดยสารของนักท่องเที่ยวชาวกรุงเทพมหานคร
พัชรี พยัฆพรม
2557
ความคิดเห็นเกี่ยวกับการตัดสินใจซื้อสินค้าที่ระลึกของผู้ชมฟุตบอลโตโยต้าไทยพรีเมียร์ลีก
ชินพัชร ประพัฒนสารกุล
2557
ความต้องการส่วนประสมทางการตลาดของผู้ใช้บริการทางการกีฬาและการออกกำลังกายในการกีฬาแห่งประเทศไทย
ประภานันท์ โพธินาค
2553
ความพึงพอใจในการตลาดเชิงกิจกรรมและความภักดีของผู้บริโภคต่อบัตรเครดิตเคทีซี
ศญาภรณ์ บุญยารุณ