Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/62000
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | สมหวัง พิธิยานุวัฒน์ | - |
dc.contributor.advisor | ดิเรก ศรีสุโข | - |
dc.contributor.author | พิศิษฐ ตัณฑวณิช | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-29T07:19:58Z | - |
dc.date.available | 2019-05-29T07:19:58Z | - |
dc.date.issued | 2529 | - |
dc.identifier.isbn | 9745662984 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/62000 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ค.ด.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2529 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.subject | ข้อสอบ | en_US |
dc.subject | การวิเคราะห์ตามลำดับขั้น | en_US |
dc.subject | การวัดผลทางการศึกษา | en_US |
dc.title | การประยุกต์เทคนิคการวิเคราะห์ตามลำดับขั้นเพื่อกำหนดความยาวของแบบสองอิงเกณฑ์ | en_US |
dc.title.alternative | Application of sequential analysis technique to determine the lengths for criterion-referenced tests | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | ครุศาสตรดุษฎีบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาเอก | en_US |
dc.degree.discipline | จิตวิทยาการศึกษา | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.email.advisor | Somwung.P@chula.ac.th | - |
dc.email.advisor | ไม่มีข้อมูล | - |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pisit_Tun_front.pdf | 504.02 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Pisit_Tun_ch1.pdf | 923.93 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Pisit_Tun_ch2.pdf | 1.93 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Pisit_Tun_ch3.pdf | 846.02 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Pisit_Tun_ch4.pdf | 485.64 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Pisit_Tun_ch5.pdf | 521.65 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Pisit_Tun_back.pdf | 1.35 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.