Please use this identifier to cite or link to this item: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/8176
Title: การวิเคราะห์คำถามของผู้ใช้หอสมุดกลาง สถาบันวิทยบริการ
Other Titles: Analysis of the users' questions at the central library's reference desk, Academic Resource Center
Authors: วงศ์สว่าง เชาว์ชุติ
Email: ไม่มีข้อมูล
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. สถาบันวิทยบริการ
Subjects: บริการตอบคำถาม
Issue Date: 2529
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Citation: วารสารวิทยบริการ จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. 8,1(ก.ค. 2529),62-74
Other Abstract: Given to the significance of the reference section in the library as the main section responsible for answering questions to the users, for introducing the utilization of library and resources as well as for assisting the users to consult the information needed for their research, the author thus attempts to compile all the questions put forward at the Chulalongkorn University Central Library’s reference desk by analyzing them separately according to the types of questions posed in order to present fruitful results for further efficient services and administration of the Central Library.
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/8176
ISSN: 0125-2852
Type: Article
Appears in Collections:CAR - Journal Articles

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Wongsawang.pdf2.37 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.