Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/2772
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAchara Wongsothorn-
dc.contributor.otherChulalongkorn University. Language Institute-
dc.date.accessioned2006-09-24T07:33:27Z-
dc.date.available2006-09-24T07:33:27Z-
dc.date.issued1999-
dc.identifier.citationProceedings of CULI's 4th International Conference on ELT Collaboration : Towards Excellence in the New Millennium, Selected Papers, Bangkok, Thailand, 1-3 December 1999: 187-194en
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/2772-
dc.format.extent1332202 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoenen
dc.publisherChulalongkorn Universityen
dc.rightsChulalongkorn Universityen
dc.subjectConsultantsen
dc.subjectEnglish language--Writingen
dc.subjectResearchen
dc.titleThe role of conferencing in improving proposal writing of graduate students : three case studies of good, average and below-average studentsen
dc.title.alternativeการให้คำปรึกษาหารือในการปรับปรุงการเขียนเค้าโครงการวิจัยของนักศึกษาระดับบัณฑิตศึกษา สามกรณีศึกษาของนักศึกษาที่ความสามารถเก่ง ปานกลางและอ่อนen
dc.typeArticleen
dc.email.authorachara_w@hotmail.com-
Appears in Collections:Lang - Journal Articles

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
achara(role).pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.