Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/30275
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorบุญมี เณรยอด-
dc.contributor.authorชลันดา อินทร์เจริญ-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย-
dc.date.accessioned2013-03-24T15:23:23Z-
dc.date.available2013-03-24T15:23:23Z-
dc.date.issued2538-
dc.identifier.isbn9746316478-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/30275-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2538en
dc.format.extent1178305 bytes-
dc.format.extent943034 bytes-
dc.format.extent5166731 bytes-
dc.format.extent883498 bytes-
dc.format.extent15726349 bytes-
dc.format.extent4643644 bytes-
dc.format.extent5466724 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isothes
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
dc.titleการศึกษาตัวบ่งชี้ความสำเร็จของการใช้หลักสูตรประถมศึกษา พุทธศักราช 2521 (ฉบับปรับปรุง พ.ศ. 2533)ในโรงเรียนประถมศึกษา สังกัดสำนักงานคณะกรรมการการประถมศึกษาแห่งชาติen
dc.title.alternativeA study of indicators of the successful implementation of elementary school curriculum B.E. 2521 (revised edition B.E. 2533) in schools under the jurisdiction of The Office of The National Primary Education Commissionen
dc.typeThesises
dc.degree.nameครุศาสตรมหาบัณฑิตes
dc.degree.levelปริญญาโทes
dc.degree.disciplineบริหารการศึกษาes
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chalunda_in_front.pdf1.15 MBAdobe PDFView/Open
Chalunda_in_ch1.pdf920.93 kBAdobe PDFView/Open
Chalunda_in_ch2.pdf5.05 MBAdobe PDFView/Open
Chalunda_in_ch3.pdf862.79 kBAdobe PDFView/Open
Chalunda_in_ch4.pdf15.36 MBAdobe PDFView/Open
Chalunda_in_ch5.pdf4.53 MBAdobe PDFView/Open
Chalunda_in_back.pdf5.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.