Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/31382
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorศิริชัย กาญจนวาสี-
dc.contributor.authorนริศา อุปกูล-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย-
dc.date.accessioned2013-05-26T11:54:14Z-
dc.date.available2013-05-26T11:54:14Z-
dc.date.issued2539-
dc.identifier.isbn9746332791-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/31382-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2539en
dc.format.extent1088656 bytes-
dc.format.extent1231286 bytes-
dc.format.extent1957535 bytes-
dc.format.extent1862000 bytes-
dc.format.extent3491740 bytes-
dc.format.extent3417598 bytes-
dc.format.extent3323353 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isothes
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
dc.titleองค์ประกอบเชิงสาเหตุด้านตัวนักเรียน แบบการคิด คุณภาพการสอน ที่มีผลต่อความมั่นใจในการตอบแบบสอบแบบเลือกตอบ และะผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนคณิตศาสตร์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษา ปีที่ 6en
dc.title.alternativeCausal factors related to students' characteristics, cognitive style, teaching quality influencing on the confidence in answering the multiple choices tests and mathematics achievement of prathom suksa six studentsen
dc.typeThesises
dc.degree.nameครุศาสตรมหาบัณฑิตes
dc.degree.levelปริญญาโทes
dc.degree.disciplineวิจัยการศึกษาes
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Narisa_up_front.pdf1.06 MBAdobe PDFView/Open
Narisa_up_ch1.pdf1.2 MBAdobe PDFView/Open
Narisa_up_ch2.pdf1.91 MBAdobe PDFView/Open
Narisa_up_ch3.pdf1.82 MBAdobe PDFView/Open
Narisa_up_ch4.pdf3.41 MBAdobe PDFView/Open
Narisa_up_ch5.pdf3.34 MBAdobe PDFView/Open
Narisa_up_back.pdf3.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.