Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/31674
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorวีระวัฒน์ อุทัยรัตน์-
dc.contributor.authorบรรเลง คำพรรณ์-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย-
dc.date.accessioned2013-05-30T09:02:28Z-
dc.date.available2013-05-30T09:02:28Z-
dc.date.issued2530-
dc.identifier.isbn9745678198-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/31674-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2530en
dc.format.extent1232395 bytes-
dc.format.extent2270507 bytes-
dc.format.extent7694135 bytes-
dc.format.extent1098780 bytes-
dc.format.extent3648343 bytes-
dc.format.extent2572174 bytes-
dc.format.extent4779880 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isothes
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
dc.titleความคิดเห็นของผู้บริหารสถานศึกษา และครูอาจารย์ เกี่ยวกับกระบวนการบริหารงานของผู้บริหารสถานศึกษา สังกัดกรมอาชีวศึกษา ภาคใต้en
dc.title.alternativeOpinions of institutional administrators and instructors concerning administrative process of institutional administrators under the jurisdiction of the Department of Vacational Education the southern regionen
dc.typeThesises
dc.degree.nameครุศาสตรมหาบัณฑิตes
dc.degree.levelปริญญาโทes
dc.degree.disciplineบริหารการศึกษาes
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bunleng_ku_front.pdf1.2 MBAdobe PDFView/Open
Bunleng_ku_ch1.pdf2.22 MBAdobe PDFView/Open
Bunleng_ku_ch2.pdf7.51 MBAdobe PDFView/Open
Bunleng_ku_ch3.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open
Bunleng_ku_ch4.pdf3.56 MBAdobe PDFView/Open
Bunleng_ku_ch5.pdf2.51 MBAdobe PDFView/Open
Bunleng_ku_back.pdf4.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.