Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/31681
Title: | ผลของการใช้เทคนิคการสอนแบบจัดกรอบมโนทัศน์ที่มีต่อการเปลี่ยนมโนทัศน์ ที่คลาดเคลื่อนของนักเรียนในวิชาชีววิทยา |
Other Titles: | Effects of using concept mapping teaching technique on the change of students' misconcepts in biology |
Authors: | บรรจง สิทธิ |
Advisors: | จันทร์เพ็ญ เชื้อพานิช |
Other author: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย |
Issue Date: | 2537 |
Publisher: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
Description: | วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2537 |
Degree Name: | ครุศาสตรมหาบัณฑิต |
Degree Level: | ปริญญาโท |
Degree Discipline: | มัธยมศึกษา |
URI: | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/31681 |
ISBN: | 9745839426 |
Type: | Thesis |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Banjong_si_front.pdf | 709.06 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Banjong_si_ch1.pdf | 1.01 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Banjong_si_ch2.pdf | 3 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Banjong_si_ch3.pdf | 764.33 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Banjong_si_ch4.pdf | 905.05 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Banjong_si_ch5.pdf | 775.95 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Banjong_si_back.pdf | 3.1 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.