Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/31768
Title: อิทธิพลของการสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อพฤติกรรมการเลือกใช้บัตรเครดิตของคนรุ่นใหม่ในกรุงเทพมหานคร
Other Titles: The influences of marketing communication on credit card brand selection among new generation in Bangkok metropolis
Authors: อภิรดี นิตุธร
Advisors: สุวัฒนา วงษ์กะพันธ์
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Issue Date: 2539
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2539
Degree Name: นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: นิเทศศาสตรพัฒนาการ
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/31768
ISBN: 9746366696
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aphiradee_ni_front.pdf904.51 kBAdobe PDFView/Open
Aphiradee_ni_ch1.pdf1.13 MBAdobe PDFView/Open
Aphiradee_ni_ch2.pdf1.7 MBAdobe PDFView/Open
Aphiradee_ni_ch3.pdf814.78 kBAdobe PDFView/Open
Aphiradee_ni_ch4.pdf2.82 MBAdobe PDFView/Open
Aphiradee_ni_ch5.pdf1.51 MBAdobe PDFView/Open
Aphiradee_ni_back.pdf1.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.