Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/31768
Title: | อิทธิพลของการสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อพฤติกรรมการเลือกใช้บัตรเครดิตของคนรุ่นใหม่ในกรุงเทพมหานคร |
Other Titles: | The influences of marketing communication on credit card brand selection among new generation in Bangkok metropolis |
Authors: | อภิรดี นิตุธร |
Advisors: | สุวัฒนา วงษ์กะพันธ์ |
Other author: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย |
Issue Date: | 2539 |
Publisher: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
Description: | วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2539 |
Degree Name: | นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต |
Degree Level: | ปริญญาโท |
Degree Discipline: | นิเทศศาสตรพัฒนาการ |
URI: | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/31768 |
ISBN: | 9746366696 |
Type: | Thesis |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Aphiradee_ni_front.pdf | 904.51 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Aphiradee_ni_ch1.pdf | 1.13 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Aphiradee_ni_ch2.pdf | 1.7 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Aphiradee_ni_ch3.pdf | 814.78 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Aphiradee_ni_ch4.pdf | 2.82 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Aphiradee_ni_ch5.pdf | 1.51 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Aphiradee_ni_back.pdf | 1.09 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.