Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/32710
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorสุมน อมรวิวัฒน์-
dc.contributor.authorอาภรณ์ ชุนดี-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย-
dc.date.accessioned2013-07-02T06:11:10Z-
dc.date.available2013-07-02T06:11:10Z-
dc.date.issued2526-
dc.identifier.isbn9745621102-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/32710-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2526en
dc.language.isothes
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
dc.titleความสัมพันธ์ระหว่างวิธีการแก้ปัญหาตามหลักอริยสัจสี่ ที่วัดจากความเรียงกับทักษะภาษาไทย ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่หกen
dc.title.alternativeRelationship between problem-solving method according to the principles of the four noble truths as measured by written composition and Thai language skills of prathom suksa six studentsen
dc.typeThesises
dc.degree.nameครุศาสตรมหาบัณฑิตes
dc.degree.levelปริญญาโทes
dc.degree.disciplineประถมศึกษาes
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Arporn_ch_front.pdf4.11 MBAdobe PDFView/Open
Arporn_ch_ch1.pdf4.64 MBAdobe PDFView/Open
Arporn_ch_ch2.pdf9.4 MBAdobe PDFView/Open
Arporn_ch_ch3.pdf3.07 MBAdobe PDFView/Open
Arporn_ch_ch4.pdf8.25 MBAdobe PDFView/Open
Arporn_ch_ch5.pdf3.76 MBAdobe PDFView/Open
Arporn_ch_back.pdf18.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.