Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/33226
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | สวัสดิ์ ประทุมราช | - |
dc.contributor.author | นิตยา ใจตาบ | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2013-07-19T04:00:17Z | - |
dc.date.available | 2013-07-19T04:00:17Z | - |
dc.date.issued | 2530 | - |
dc.identifier.isbn | 9745680087 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/33226 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2530 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.title | ความสัมพันธ์เชิงดาโนมิคอลระหว่างองค์ประกอบด้านลักษณะ ของนักเรียน สภาพแวดล้อมทางโรงเรียน และสภาพแวดล้อมทางบ้าน กับผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาคณิตศาสตร์ ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 ในโรงเรียนรัฐบาล กรุงเทพมหานคร | en_US |
dc.title.alternative | Canonical relationships among students' characteristic school and home environment with mathematics learning achievement of mathayom suksa two students in government school, Bangkok Metropolis | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | ครุศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | วิจัยการศึกษา | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nitaya_ja_front.pdf | 843.88 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Nitaya_ja_ch1.pdf | 894.54 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Nitaya_ja_ch2.pdf | 1.4 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Nitaya_ja_ch3.pdf | 949.24 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Nitaya_ja_ch4.pdf | 1.51 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Nitaya_ja_ch5.pdf | 1.23 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Nitaya_ja_back.pdf | 1.6 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.