Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/33537
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | สุภัทรา อักษรานุเคราะห์ | - |
dc.contributor.author | ชาญณรงค์ อินทรประเสริฐ | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2013-07-30T17:02:32Z | - |
dc.date.available | 2013-07-30T17:02:32Z | - |
dc.date.issued | 2534 | - |
dc.identifier.isbn | 9745784389 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/33537 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2534 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.title | การเปรียบเทียบผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาภาษาอังกฤษ ทางด้านการฟังเพื่อความเข้าใจของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5 โดยใช้วิธีการสอนแบบการแบ่งกลุ่ม ตามสังกัดสัมฤทธิผลทางการเรียนกับการสอนทั้งชั้น | en_US |
dc.title.alternative | A comparison of learning achievement in English listening comprehension of mathayom suksa five students learning through student teams and achievement divisions and whole-class techniques | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | ครุศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | มัธยมศึกษา | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Channarong_in_front.pdf | 696.42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Channarong_in_ch1.pdf | 814.94 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Channarong_in_ch2.pdf | 3.92 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Channarong_in_ch3.pdf | 945.36 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Channarong_in_ch4.pdf | 448.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Channarong_in_ch5.pdf | 616.37 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Channarong_in_back.pdf | 13.73 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.