Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/34000
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorธีระพร อุวรรณโณ
dc.contributor.authorจันทนา จองสว่าง
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
dc.date.accessioned2013-08-07T02:08:32Z
dc.date.available2013-08-07T02:08:32Z
dc.date.issued2539
dc.identifier.isbn9746338269
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/34000
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2539en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.titleความสัมพันธ์ระหว่างรูปแบบการอธิบายกับผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน และกับการปฏิบัติการพยาบาลของนักศึกษาพยาบาลปีที่ 2 ของสถาบันการศึกษาของรัฐในกรุงเทพมหานครen_US
dc.title.alternativeThe relationship between explanatory style with nursing learning achievement and nursing practice of second year nurse students of government educational institutes, Bangkok Metropolisen_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameศิลปศาสตรมหาบัณฑิตen_US
dc.degree.levelปริญญาโทen_US
dc.degree.disciplineจิตวิทยาen_US
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chantana_cho_front.pdf757.49 kBAdobe PDFView/Open
Chantana_cho_ch1.pdf1.62 MBAdobe PDFView/Open
Chantana_cho_ch2.pdf768.36 kBAdobe PDFView/Open
Chantana_cho_ch3.pdf796.03 kBAdobe PDFView/Open
Chantana_cho_ch4.pdf599.88 kBAdobe PDFView/Open
Chantana_cho_ch5.pdf469.91 kBAdobe PDFView/Open
Chantana_cho_back.pdf1.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.