Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/34045
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | รัตนา พุ่มไพศาล | |
dc.contributor.advisor | ทวีวัฒน์ ปิตยานนท์ | |
dc.contributor.author | ประไพ เสมหิรัญ | |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | |
dc.date.accessioned | 2013-08-07T03:51:05Z | |
dc.date.available | 2013-08-07T03:51:05Z | |
dc.date.issued | 2530 | |
dc.identifier.isbn | 9745675601 | |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/34045 | |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2530 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.title | ความคิดเห็นของครูผู้ฝึกและผู้เข้ารับการฝึกอบรมเกี่ยวกับ ปัจจัยที่ส่งเสริมการเรียนรู้ระหว่างการเข้ารับการฝึกอบรมของหลักสูตรเตรียมเข้าทำงานในสถาบันพัฒนาฝีมือแรงงาน กรมแรงงาน | en_US |
dc.title.alternative | Opinions of trainers and trainees concerning the stimulating learning pactors during training of the-empioyment basic trade skills training programme in the institute for skill development Department of Labour | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | ครุศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | การศึกษานอกโรงเรียน | |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Prspai_se_front.pdf | 1.08 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Prspai_se_ch1.pdf | 651.1 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Prspai_se_ch2.pdf | 2.48 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Prspai_se_ch3.pdf | 641.84 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Prspai_se_ch4.pdf | 5.05 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Prspai_se_ch5.pdf | 1.97 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Prspai_se_back.pdf | 2.35 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.