Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/34537
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorเกริกเกียรติ พันธุ์พิพัฒน์-
dc.contributor.authorจตุรงค์ ดวงมณี-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย-
dc.date.accessioned2013-08-10T04:31:07Z-
dc.date.available2013-08-10T04:31:07Z-
dc.date.issued2539-
dc.identifier.isbn9746357352-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/34537-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2539en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.titleการวิเคราะห์กระบวนการสื่อความหมายในมิวสิควิดีโอเพลงไทยสากลของบริษัท แกรมมี่ เอ็นเตอร์เทนเม้นท์ จำกัด (มหาชน)en_US
dc.title.alternativeAn analytical study of the process of communicative meaning in Thai music video by Grammy Entertainment Public Company Limiteden_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameนิเทศศาสตรมหาบัณฑิตen_US
dc.degree.levelปริญญาโทen_US
dc.degree.disciplineการสื่อสารมวลชนen_US
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chaturong_do_front.pdf892.01 kBAdobe PDFView/Open
Chaturong_do_ch1.pdf1.2 MBAdobe PDFView/Open
Chaturong_do_ch2.pdf2.9 MBAdobe PDFView/Open
Chaturong_do_ch3.pdf756.72 kBAdobe PDFView/Open
Chaturong_do_ch4.pdf3.53 MBAdobe PDFView/Open
Chaturong_do_ch5.pdf2.8 MBAdobe PDFView/Open
Chaturong_do_ch6.pdf1.25 MBAdobe PDFView/Open
Chaturong_do_ch7.pdf1.67 MBAdobe PDFView/Open
Chaturong_do_back.pdf3.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.