Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/34537
Title: การวิเคราะห์กระบวนการสื่อความหมายในมิวสิควิดีโอเพลงไทยสากลของบริษัท แกรมมี่ เอ็นเตอร์เทนเม้นท์ จำกัด (มหาชน)
Other Titles: An analytical study of the process of communicative meaning in Thai music video by Grammy Entertainment Public Company Limited
Authors: จตุรงค์ ดวงมณี
Advisors: เกริกเกียรติ พันธุ์พิพัฒน์
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Issue Date: 2539
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2539
Degree Name: นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: การสื่อสารมวลชน
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/34537
ISBN: 9746357352
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chaturong_do_front.pdf892.01 kBAdobe PDFView/Open
Chaturong_do_ch1.pdf1.2 MBAdobe PDFView/Open
Chaturong_do_ch2.pdf2.9 MBAdobe PDFView/Open
Chaturong_do_ch3.pdf756.72 kBAdobe PDFView/Open
Chaturong_do_ch4.pdf3.53 MBAdobe PDFView/Open
Chaturong_do_ch5.pdf2.8 MBAdobe PDFView/Open
Chaturong_do_ch6.pdf1.25 MBAdobe PDFView/Open
Chaturong_do_ch7.pdf1.67 MBAdobe PDFView/Open
Chaturong_do_back.pdf3.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.