Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/34565
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorพนา ทองมีอาคม-
dc.contributor.authorจรส ศิริพานิช-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย-
dc.date.accessioned2013-08-10T08:51:47Z-
dc.date.available2013-08-10T08:51:47Z-
dc.date.issued2536-
dc.identifier.isbn9745831433-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/34565-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2536en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.titleการใช้จุดเว้าวอนทางเพศในภาพยนตร์โฆษณาทางโทรทัศน์en_US
dc.title.alternativeThe usage of sex appeal in television advertisingen_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameนิเทศศาสตรมหาบัณฑิตen_US
dc.degree.levelปริญญาโทen_US
dc.degree.disciplineการสื่อสารมวลชนen_US
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Charose_si_front.pdf1.1 MBAdobe PDFView/Open
Charose_si_ch1.pdf3.13 MBAdobe PDFView/Open
Charose_si_ch2.pdf3.07 MBAdobe PDFView/Open
Charose_si_ch3.pdf864.15 kBAdobe PDFView/Open
Charose_si_ch4.pdf1.64 MBAdobe PDFView/Open
Charose_si_ch5.pdf5.91 MBAdobe PDFView/Open
Charose_si_back.pdf570.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.