Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/34858
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorรัตนา พุ่มไพศาล-
dc.contributor.advisorทวีวัฒน์ ปิตยานนท์-
dc.contributor.authorพงษ์พิศาล ชินสำราญ-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย-
dc.date.accessioned2013-08-14T02:06:05Z-
dc.date.available2013-08-14T02:06:05Z-
dc.date.issued2527-
dc.identifier.isbn9745633607-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/34858-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2527en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.titleสภาพการเรียนการสอนการศึกษาผู้ใหญ่แบบเบ็ดเสร็จระดับที่ 3-4 ตามความคิดเห็นของผู้บริหาร ครูผู้สอน และนักศึกษาผู้ใหญ่แบบเบ็ดเสร็จระดับที่ 3-4 ในโรงเรียนผู้ใหญ่สำหรับพระภิกษุสามเณรในเขตกรุงเทพมหานครen_US
dc.title.alternativeThe learning-teaching situation of functional literacy level 3-4 as perceived by administrators, instructors and functional literacy students level 3-4 in adult school for monks and novices in Bangkok Metropolisen_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameครุศาสตรมหาบัณฑิตen_US
dc.degree.levelปริญญาโทen_US
dc.degree.disciplineวิจัยการศึกษาen_US
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pongpisarn_ch_front.pdf4.91 MBAdobe PDFView/Open
Pongpisarn_ch_ch1.pdf2.76 MBAdobe PDFView/Open
Pongpisarn_ch_ch2.pdf8.38 MBAdobe PDFView/Open
Pongpisarn_ch_ch3.pdf3.94 MBAdobe PDFView/Open
Pongpisarn_ch_ch4.pdf4.5 MBAdobe PDFView/Open
Pongpisarn_ch_ch5.pdf7.76 MBAdobe PDFView/Open
Pongpisarn_ch_back.pdf7.78 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.