Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/35106
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorสุภัทรา อักษรานุเคราะห์-
dc.contributor.authorทศพร สุวรรณชาต-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย-
dc.date.accessioned2013-08-14T07:36:00Z-
dc.date.available2013-08-14T07:36:00Z-
dc.date.issued2530-
dc.identifier.isbn9745681679-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/35106-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2530en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.titleการเปรียบเทียบสัมฤทธิ์ผลและทัศนคติในการเรียนภาษาอังกฤษ ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ห้า ที่เรียนด้วยการสอดแทรกและไม่สอดแทรกเนื้อหา และกิจกรรมทางวัฒนธรรมของเจ้าของภาษาen_US
dc.title.alternativeA comparison of mathayom suksa five students' learning achievement and learning attitude toward English learned with and without asserting cultural content and actvities of the native speakeren_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameครุศาสตรมหาบัณฑิตen_US
dc.degree.levelปริญญาโทen_US
dc.degree.disciplineมัธยมศึกษาen_US
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tosporn_su_front.pdf1.16 MBAdobe PDFView/Open
Tosporn_su_ch1.pdf1.03 MBAdobe PDFView/Open
Tosporn_su_ch2.pdf4.49 MBAdobe PDFView/Open
Tosporn_su_ch3.pdf1.2 MBAdobe PDFView/Open
Tosporn_su_ch4.pdf444.77 kBAdobe PDFView/Open
Tosporn_su_ch5.pdf983.88 kBAdobe PDFView/Open
Tosporn_su_back.pdf17.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.