Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37023
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ธีระพร อุวรรณโณ | |
dc.contributor.author | ประสูต หรุ่นวงศ์มาศ | |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | |
dc.date.accessioned | 2013-12-06T14:50:48Z | |
dc.date.available | 2013-12-06T14:50:48Z | |
dc.date.issued | 2534 | |
dc.identifier.isbn | 9745786837 | |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37023 | |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ศศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2534 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.title | ความสัมพันธ์ระหว่างรูปแบบของการอธิบาย และผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาคณิตศาสตร์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 ในโรงเรียนสังกัดกรมสามัญศึกษา กรุงเทพมหานคร | en_US |
dc.title.alternative | ความสัมพันธ์ระหว่างรูปแบบของการอธิบาย และผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาคณิตศาสตร์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 ในโรงเรียนสังกัดกรมสามัญศึกษา กรุงเทพมหานคร | en_US |
dc.title.alternative | The relationship between explanatory style and mathematics learning achievement among mathayom suksa three students in secondary schools under the jurisdiction of the department of general education, Bangkok metropolis | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | ศิลปศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | จิตวิทยา | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Prasut_ro_front.pdf | 5.36 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Prasut_ro_ch1.pdf | 13.26 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Prasut_ro_ch2.pdf | 9.54 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Prasut_ro_ch3.pdf | 7.57 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Prasut_ro_ch4.pdf | 4.03 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Prasut_ro_ch5.pdf | 3.36 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Prasut_ro_back.pdf | 12.6 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.