Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37039
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | สุจิตรา สวัสดิวงษ์ | - |
dc.contributor.advisor | สุพัฒน์ สุกมลสันต์ | - |
dc.contributor.author | ปราโมทย์ ครองบุญศรี | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2013-12-07T07:00:25Z | - |
dc.date.available | 2013-12-07T07:00:25Z | - |
dc.date.issued | 2533 | - |
dc.identifier.isbn | 9745771457 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37039 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2533 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.title | ความสัมพันธ์ระหว่างภูมิหลังนักเรียน แรงจูงใจ และความสามารถในการใช้ภาษาอังกฤษเพื่อสื่อสารของนักเรียน ชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 6 ในโรงเรียนมัธยมศึกษา สังกัดกรมสามัญศึกษา กรุงเทพมหานคร | en_US |
dc.title.alternative | Relationships between student background and motivation with communicative competence of English language use mathayom suksa six students in secondary schools under the jurisdiction of the Department of General Education, Bangkok Metropolis | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | ครุศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | มัธยมศึกษา | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pramot_kr_front.pdf | 4.01 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Pramot_kr_ch1.pdf | 6.18 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Pramot_kr_ch2.pdf | 12.31 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Pramot_kr_ch3.pdf | 4.58 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Pramot_kr_ch4.pdf | 2.74 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Pramot_kr_ch5.pdf | 4.54 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Pramot_kr_back.pdf | 13.89 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.