Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37040
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ทิศนา แขมมณี | - |
dc.contributor.advisor | ทวีวัฒน์ ปิตยานนท์ | - |
dc.contributor.author | ปราโมทย์ จันทร์เรือง | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2013-12-07T07:01:07Z | - |
dc.date.available | 2013-12-07T07:01:07Z | - |
dc.date.issued | 2536 | - |
dc.identifier.isbn | 9745827401 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37040 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ค.ด.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2536 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.title | การศึกษาปฏิสัมพันธ์ระหว่างรูปแบบการเรียนการสอน กับระดับผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนที่มีต่อทักษะการคิด ของนักเรียนระดับประถมศึกษา | en_US |
dc.title.alternative | A study of the interaction between instructional model and learning achievements on thinking skills of elementary school students | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | ครุศาสตรดุษฎีบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาเอก | en_US |
dc.degree.discipline | หลักสูตรและการสอน | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pramote_ch_front.pdf | 5.42 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Pramote_ch_ch1.pdf | 11.22 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Pramote_ch_ch2.pdf | 65.07 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Pramote_ch_ch3.pdf | 15.4 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Pramote_ch_ch4.pdf | 38.45 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Pramote_ch_ch5.pdf | 13.89 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Pramote_ch_back.pdf | 167.9 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.