Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37040
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorทิศนา แขมมณี-
dc.contributor.advisorทวีวัฒน์ ปิตยานนท์-
dc.contributor.authorปราโมทย์ จันทร์เรือง-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย-
dc.date.accessioned2013-12-07T07:01:07Z-
dc.date.available2013-12-07T07:01:07Z-
dc.date.issued2536-
dc.identifier.isbn9745827401-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37040-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ค.ด.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2536en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.titleการศึกษาปฏิสัมพันธ์ระหว่างรูปแบบการเรียนการสอน กับระดับผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนที่มีต่อทักษะการคิด ของนักเรียนระดับประถมศึกษาen_US
dc.title.alternativeA study of the interaction between instructional model and learning achievements on thinking skills of elementary school studentsen_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameครุศาสตรดุษฎีบัณฑิตen_US
dc.degree.levelปริญญาเอกen_US
dc.degree.disciplineหลักสูตรและการสอนen_US
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pramote_ch_front.pdf5.42 MBAdobe PDFView/Open
Pramote_ch_ch1.pdf11.22 MBAdobe PDFView/Open
Pramote_ch_ch2.pdf65.07 MBAdobe PDFView/Open
Pramote_ch_ch3.pdf15.4 MBAdobe PDFView/Open
Pramote_ch_ch4.pdf38.45 MBAdobe PDFView/Open
Pramote_ch_ch5.pdf13.89 MBAdobe PDFView/Open
Pramote_ch_back.pdf167.9 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.