Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37069
Title: การวางแผนประชาสัมพันธ์เชิงกลยุทธของ โครงการพัฒนาที่ดินเพื่ออยู่อาศัยในช่วงปี 2534-2535 : ศึกษาในแนวความคิดด้านเหตุการณ์เทียม
Other Titles: A public relations strategic approach to the housing development projects between 1991-1992 : a study in the pseudo-Events perspective
Authors: ปราณี มานะรังสรรค์
Advisors: จาระไน แกลโกศล
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Issue Date: 2537
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2537
Degree Name: นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: การสื่อสารมวลชน
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37069
ISBN: 9745840912
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pranee_man_front.pdf4.79 MBAdobe PDFView/Open
Pranee_man_ch1.pdf5.38 MBAdobe PDFView/Open
Pranee_man_ch2.pdf6.98 MBAdobe PDFView/Open
Pranee_man_ch3.pdf3.11 MBAdobe PDFView/Open
Pranee_man_ch4.pdf44.91 MBAdobe PDFView/Open
Pranee_man_ch5.pdf13.74 MBAdobe PDFView/Open
Pranee_man_ch6.pdf7.46 MBAdobe PDFView/Open
Pranee_man_ch7.pdf4.67 MBAdobe PDFView/Open
Pranee_man_back.pdf2.75 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.