Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37145
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | พัชนี เชยจรรยา | - |
dc.contributor.author | ชมภูนุช ปฏิมาประกร | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2013-12-07T09:41:00Z | - |
dc.date.available | 2013-12-07T09:41:00Z | - |
dc.date.issued | 2534 | - |
dc.identifier.isbn | 9745792039 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37145 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2534 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.title | ความสัมพันธ์ระหว่างปัจจัยทางประชากร พฤติกรรมการเปิดรับสารและการให้ความสำคัญ ในเรื่องรูปแบบการจูงใจกับความเข้าใจและความพึงพอใจในโฆษณา เพื่อส่งเสริมสังคมทางโทรทัศน์ของประชาชนในเขตกรุงเทพมหานคร | en_US |
dc.title.alternative | The relations among demographic factors, media exposure, attention to persuasive forms and comprehension, satisfaction toward public service advertising on television of Bangkok inhabitants | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | การประชาสัมพันธ์ | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chompunuch_pa_front.pdf | 6.18 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chompunuch_pa_ch1.pdf | 5.74 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chompunuch_pa_ch2.pdf | 15.76 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chompunuch_pa_ch3.pdf | 5.44 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chompunuch_pa_ch4.pdf | 19.93 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chompunuch_pa_ch5.pdf | 9.52 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chompunuch_pa_back.pdf | 13.52 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.