Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37248
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ชุมพร ยงกิตติกุล | |
dc.contributor.author | จิตติมา จรรยาธรรม | |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | |
dc.date.accessioned | 2013-12-08T05:49:04Z | |
dc.date.available | 2013-12-08T05:49:04Z | |
dc.date.issued | 2539 | |
dc.identifier.isbn | 9746330306 | |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37248 | |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2539 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.title | ผลของการเรียนแบบร่วมมือโดยใช้เทคนิคการแบ่งกลุ่มแบบคละสัมฤทธิ์ผล ที่มีต่อความเข้าใจในการอ่านของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 | en_US |
dc.title.alternative | The effects of cooperative learning by student teams-achievement divisions technique on reading comprehension of mathayom suksa two students | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | ครุศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | จิตวิทยา | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Jittima_ju_front.pdf | 4.19 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Jittima_ju_ch1.pdf | 16.5 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Jittima_ju_ch2.pdf | 5.96 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Jittima_ju_ch3.pdf | 2.39 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Jittima_ju_ch4.pdf | 4.04 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Jittima_ju_ch5.pdf | 3.46 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Jittima_ju_back.pdf | 20.25 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.