Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37499
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ยุพิน พิพิธกุล | - |
dc.contributor.author | เฉลียว บุษเนียร | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2013-12-11T10:34:44Z | - |
dc.date.available | 2013-12-11T10:34:44Z | - |
dc.date.issued | 2531 | - |
dc.identifier.isbn | 9745690333 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37499 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2531 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.title | ความสัมพันธ์ระหว่างพฤติกรรมการเรียน พฤติกรรมการสอน พื้นฐานความรู้ทางคณิตศาสตร์ เจตคติต่อวิชาคณิตศาสตร์กับผลสัมฤทธิ์การเรียนวิชาคณิตศาสตร์ ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5 เขตการศึกษา 8 | en_US |
dc.title.alternative | Relationships between learning behavior, teaching behavior, former achievement in mathematics, attitudes toward mathematics and achievement in learning mathematics of mathayom suksa five students, educational region eight | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | ครุศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | มัธยมศึกษา | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chariov_bu_front.pdf | 4.27 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chariov_bu_ch1.pdf | 4.81 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chariov_bu_ch2.pdf | 22.69 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chariov_bu_ch3.pdf | 4.84 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chariov_bu_ch4.pdf | 4.89 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chariov_bu_ch5.pdf | 5.08 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Chariov_bu_back.pdf | 18.24 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.