Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37523
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | สนานจิตร สุคนธทรัพย์ | - |
dc.contributor.author | กุลเชษฐ์ แก้ววี | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2013-12-14T10:52:21Z | - |
dc.date.available | 2013-12-14T10:52:21Z | - |
dc.date.issued | 2538 | - |
dc.identifier.isbn | 9746320793 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37523 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2538 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.title | ปัญหาการบริหารงานในโรงเรียนโครงการขยายโอกาสทางการศึกษาขั้นพื้นฐานที่รับนักเรียนชาวเขา สังกัดสำนักงานการประถมศึกษาจังหวัด : การศึกษาเฉพาะกรณีจังหวัดน่าน | en_US |
dc.title.alternative | Administrative problems of schools under the expansion of basic education opportunity project in the schools with hill tribe students under the Jurisdiction of the Office of Provincial Primary Education : A Case Study of Chanwat Nan | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | ครุศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | บริหารการศึกษา | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kullaches_ka_front.pdf | 3.95 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kullaches_ka_ch1.pdf | 4.15 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kullaches_ka_ch2.pdf | 14.92 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kullaches_ka_ch3.pdf | 1.89 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kullaches_ka_ch4.pdf | 18.97 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kullaches_ka_ch5.pdf | 11.59 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kullaches_ka_back.pdf | 9.23 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.