Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37717
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | สุมน อมรวิวัฒน์ | - |
dc.contributor.author | เครือวัลย์ สุวรรณดิษฐากุล | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2014-01-06T12:46:56Z | - |
dc.date.available | 2014-01-06T12:46:56Z | - |
dc.date.issued | 2532 | - |
dc.identifier.isbn | 9745767948 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37717 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2532 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.title | ทัศนะเชิงประเมินของครูอาสาสมัครและกรรมการโรงเรียน ต่อแผนการสอนภาษาไทยและวัฒนธรรมไทย แก่เด็กไทยระดับ 5 และระดับ 6 โรงเรียนพระพุทธศาสนาวันอาทิตย์ ประเทศสหรัฐอเมริกา | en_US |
dc.title.alternative | Evaluative viewpoint of the voluntary teachers and the schools committee toward the language and Thai culture instructional plans for the Thai students grade five and grade six in sunday buddhist schools, the United States of America | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | ครุศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | ประถมศึกษา | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Khruawon_su_front.pdf | 4.9 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Khruawon_su_ch1.pdf | 3.92 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Khruawon_su_ch2.pdf | 6.54 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Khruawon_su_ch3.pdf | 4.4 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Khruawon_su_ch4.pdf | 47.4 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Khruawon_su_ch5.pdf | 9.03 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Khruawon_su_back.pdf | 218.75 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.