Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37877
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | วารี ถิระจิตร | - |
dc.contributor.author | เกสร สิงห์ธนะ | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2014-01-08T12:24:08Z | - |
dc.date.available | 2014-01-08T12:24:08Z | - |
dc.date.issued | 2536 | - |
dc.identifier.isbn | 9745829706 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/37877 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2536 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.title | การศึกษาสภาพและปัญหาการใช้หลักสูตรประถมศึกษา พุทธศักราช 2521 (ฉบับปรับปรุง พ.ศ. 2533) กลุ่มสร้างเสริมลักษณะนิสัยชั้นประถมศึกษาปีที่ 1 และ 2 ในโรงเรียนสังกัดกรุงเทพมหานคร | en_US |
dc.title.alternative | A study of state and problems of inplementation of the elementary school curriculum B.E.2521 (Revised Edition B.E.2533) of character development area for prathom suksa one and two in schools under the jurisdiction of Bangkok metropolitan administration | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | ครุศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | ประถมศึกษา | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kasorn_si_front.pdf | 10.39 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kasorn_si_ch1.pdf | 13.36 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kasorn_si_ch2.pdf | 50.34 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kasorn_si_ch3.pdf | 10.71 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kasorn_si_ch4.pdf | 93.08 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kasorn_si_ch5.pdf | 24.52 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kasorn_si_back.pdf | 104.51 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.