Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38589
Title: การวิเคราะห์รูปแบบสารโฆษณาทางโทรทัศน์ที่เกี่ยวข้องกับ การสร้างลักษณะผู้บริโภคชั้นสูงในสังคมไทย
Other Titles: An analysis of television commercial messages concerning the creation of high profile consumers in Thai society
Authors: กฤษณา ชิณวังโส (สุขุมนัส)
Advisors: นันทวัน สุชาโต
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย
Issue Date: 2537
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2537
Degree Name: นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: การสื่อสารมวลชน
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38589
ISBN: 9745845574
Type: Thesis
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Krishna_ch_front.pdf2.43 MBAdobe PDFView/Open
Krishna_ch_ch1.pdf7.64 MBAdobe PDFView/Open
Krishna_ch_ch2.pdf6.42 MBAdobe PDFView/Open
Krishna_ch_ch3.pdf2.89 MBAdobe PDFView/Open
Krishna_ch_ch4.pdf12.28 MBAdobe PDFView/Open
Krishna_ch_ch5.pdf14.6 MBAdobe PDFView/Open
Krishna_ch_ch6.pdf6.88 MBAdobe PDFView/Open
Krishna_ch_back.pdf1.94 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.