Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38653
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | พิบูลศรี วาสนสมสิทธิ์ | - |
dc.contributor.author | กัญญา เกิดโพธิ์ทอง | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2014-02-17T04:22:10Z | - |
dc.date.available | 2014-02-17T04:22:10Z | - |
dc.date.issued | 2533 | - |
dc.identifier.isbn | 9745776653 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38653 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2533 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.subject | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะครุศาสตร์ | |
dc.subject | บัณฑิต | |
dc.subject | หลักสูตร | |
dc.subject | สังคมศึกษา -- การศึกษาและการสอน | |
dc.subject | ครูสังคมศึกษา | |
dc.subject | การติดตามผล | |
dc.title | การติดตามผลการปฏิบัติงานของมหาบัณฑิตสาขาการสอนสังคมศึกษา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย ปีการศึกษา 2512-2530 | en_US |
dc.title.alternative | A follow-up study of work performance of master's degree graduates in teaching social studies, Chulalongkorn University, academic year 1969-1987 | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | ครุศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | มัธยมศึกษา | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kanya_ke_front.pdf | 3.81 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kanya_ke_ch1.pdf | 3.16 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kanya_ke_ch2.pdf | 20.46 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kanya_ke_ch3.pdf | 2.64 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kanya_ke_ch4.pdf | 12.07 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kanya_ke_ch5.pdf | 5.01 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Kanya_ke_back.pdf | 24.76 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.