Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38657
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorพนา ทองมีอาคม-
dc.contributor.authorกัญญา พรปรีชา-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย-
dc.date.accessioned2014-02-17T04:23:56Z-
dc.date.available2014-02-17T04:23:56Z-
dc.date.issued2536-
dc.identifier.isbn9745835358-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/38657-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2536en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.titleการโฆษณาทางวิทยุโทรทัศน์ กับกระบวนการตรวจพิจารณาen_US
dc.title.alternativeTelevision advertising and censorship processen_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameนิเทศศาสตรมหาบัณฑิตen_US
dc.degree.levelปริญญาโทen_US
dc.degree.disciplineการสื่อสารมวลชนen_US
dc.degree.grantorจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
Appears in Collections:Grad - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kanya_po_front.pdf2.53 MBAdobe PDFView/Open
Kanya_po_ch1.pdf4.28 MBAdobe PDFView/Open
Kanya_po_ch2.pdf5.31 MBAdobe PDFView/Open
Kanya_po_ch3.pdf4.76 MBAdobe PDFView/Open
Kanya_po_ch4.pdf8.2 MBAdobe PDFView/Open
Kanya_po_ch5.pdf6.28 MBAdobe PDFView/Open
Kanya_po_ch6.pdf2.23 MBAdobe PDFView/Open
Kanya_po_back.pdf9.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.