Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47172
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ชูพงศ์ ปัญจมะวัต | - |
dc.contributor.author | ศิราภา วงษ์ทองศุข | - |
dc.contributor.author | สุคนธ์เพชร ผลประดิษฐานนท์ | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะจิตวิทยา | - |
dc.date.accessioned | 2016-02-16T11:16:38Z | - |
dc.date.available | 2016-02-16T11:16:38Z | - |
dc.date.issued | 2554 | - |
dc.identifier.other | Psy 157 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47172 | - |
dc.description | โครงงานทางจิตวิทยานี้เป็นส่วนหนึ่งของการศึกษาตามหลักสูตรปริญญาวิทยาศาสตรบัณฑิต สาขาวิชาจิตวิทยา คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย ปีการศึกษา 2554 | en_US |
dc.description | A senior project submitted in partial fulfillment of the requirements for the Degree of Bachelor of Science in Psychology, Faculty of Psychology, Chulalongkorn University, Academic year 2011 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.subject | เฟซบุ๊ก | en_US |
dc.subject | สื่อสังคมออนไลน์ | en_US |
dc.subject | การแสดงออก (จิตวิทยา) | en_US |
dc.subject | การนำเสนอตนเอง | en_US |
dc.subject | Facebook (Electronic resource) | en_US |
dc.subject | Social media | en_US |
dc.subject | Assertiveness (Psychology) | en_US |
dc.subject | Self-presentation | en_US |
dc.title | ความสัมพันธ์ระหว่างการกำกับการแสดงออกของตนและการนำเสนอตนเองในพฤติกรรมการใช้เฟสบุ๊ค | en_US |
dc.title.alternative | The relationship between self-monitoring and self-presentation in facebook using behavior | en_US |
dc.type | Senior Project | en_US |
dc.email.advisor | chupong.p@chula.ac.th | - |
Appears in Collections: | Psy - Senior Projects |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
sirapa_wo.pdf | 1.63 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.