Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47283
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ณัฐสุดา เต้พันธ์ | - |
dc.contributor.author | ชมภูนุช มุททารัตน์ | - |
dc.contributor.author | อดิศร ศักดิ์สูง | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะจิตวิทยา | - |
dc.date.accessioned | 2016-03-12T04:42:36Z | - |
dc.date.available | 2016-03-12T04:42:36Z | - |
dc.date.issued | 2553 | - |
dc.identifier.other | Psy 132 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47283 | - |
dc.description | โครงงานทางจิตวิทยานี้เป็นส่วนหนึ่งของการศึกษาตามหลักสูตรปริญญาวิทยาศาสตรบัณฑิต สาขาวิชาจิตวิทยา คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย ปีการศึกษา 2553 | en_US |
dc.description | A senior project submitted in partial fulfillment of the requirements for the Degree of Bachelor of Science in Psychology, Faculty of Psychology, Chulalongkorn University, Academic year 2010 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.subject | ความผูกพันต่อองค์การ | en_US |
dc.subject | ความพอใจในการทำงาน | en_US |
dc.subject | Organizational commitment | en_US |
dc.subject | Job satisfaction | en_US |
dc.title | อิทธิพลของการประเมินแก่นแท้ของตนเองต่อความผูกใจมั่นในองค์การ โดยมีความพึงพอใจในงานเป็นตัวแปรสื่อ : กรณีศึกษาบริษัท แอมเวย์ (ประเทศไทย) จำกัด | en_US |
dc.title.alternative | The effect of core self-evaluation on organizational commitment : the mediating role of job satisfactio : the Amway (Thailand) Company | en_US |
dc.type | Senior Project | en_US |
dc.email.advisor | nattasuda.t@chula.ac.th | - |
Appears in Collections: | Psy - Senior Projects |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
chompunuch_mu.pdf | 4.13 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.