Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47283
Title: อิทธิพลของการประเมินแก่นแท้ของตนเองต่อความผูกใจมั่นในองค์การ โดยมีความพึงพอใจในงานเป็นตัวแปรสื่อ : กรณีศึกษาบริษัท แอมเวย์ (ประเทศไทย) จำกัด
Other Titles: The effect of core self-evaluation on organizational commitment : the mediating role of job satisfactio : the Amway (Thailand) Company
Authors: ชมภูนุช มุททารัตน์
อดิศร ศักดิ์สูง
Advisors: ณัฐสุดา เต้พันธ์
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะจิตวิทยา
Advisor's Email: nattasuda.t@chula.ac.th
Subjects: ความผูกพันต่อองค์การ
ความพอใจในการทำงาน
Organizational commitment
Job satisfaction
Issue Date: 2553
Publisher: คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: โครงงานทางจิตวิทยานี้เป็นส่วนหนึ่งของการศึกษาตามหลักสูตรปริญญาวิทยาศาสตรบัณฑิต สาขาวิชาจิตวิทยา คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย ปีการศึกษา 2553
A senior project submitted in partial fulfillment of the requirements for the Degree of Bachelor of Science in Psychology, Faculty of Psychology, Chulalongkorn University, Academic year 2010
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47283
Type: Senior Project
Appears in Collections:Psy - Senior Projects

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
chompunuch_mu.pdf4.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.