Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47609
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorสันทัด พรประเสริฐมานิต-
dc.contributor.authorธิติกร ทันธะศิริ-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะจิตวิทยา-
dc.date.accessioned2016-05-25T14:03:06Z-
dc.date.available2016-05-25T14:03:06Z-
dc.date.issued2551-
dc.identifier.otherPsy 064-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47609-
dc.descriptionโครงงานทางจิตวิทยานี้เป็นส่วนหนึ่งของการศึกษาตามหลักสูตรปริญญาวิทยาศาสตรบัณฑิต สาขาวิชาจิตวิทยา คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย ปีการศึกษา 2551en_US
dc.descriptionA senior project submitted in partial fulfillment of the requirements for the Degree of Bachelor of Science in Psychology, Faculty of Psychology, Chulalongkorn University, Academic year 2008en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen_US
dc.subjectงานบริการen_US
dc.subjectร้านอาหารen_US
dc.subjectHuman servicesen_US
dc.subjectRestaurantsen_US
dc.titleกระบวนการแก้ไขข้อผิดพลาดในงานบริการต่อประเภทของความผิดพลาดในธุรกิจร้านอาหารen_US
dc.title.alternativeSuitable service recovery strategies for types of failure in restaurant bussinessen_US
dc.typeSenior Projecten_US
dc.email.advisorไม่มีข้อมูล-
Appears in Collections:Psy - Senior Projects

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
titikorn_th.pdf10.81 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.