Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47609
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | สันทัด พรประเสริฐมานิต | - |
dc.contributor.author | ธิติกร ทันธะศิริ | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะจิตวิทยา | - |
dc.date.accessioned | 2016-05-25T14:03:06Z | - |
dc.date.available | 2016-05-25T14:03:06Z | - |
dc.date.issued | 2551 | - |
dc.identifier.other | Psy 064 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/47609 | - |
dc.description | โครงงานทางจิตวิทยานี้เป็นส่วนหนึ่งของการศึกษาตามหลักสูตรปริญญาวิทยาศาสตรบัณฑิต สาขาวิชาจิตวิทยา คณะจิตวิทยา จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย ปีการศึกษา 2551 | en_US |
dc.description | A senior project submitted in partial fulfillment of the requirements for the Degree of Bachelor of Science in Psychology, Faculty of Psychology, Chulalongkorn University, Academic year 2008 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.subject | งานบริการ | en_US |
dc.subject | ร้านอาหาร | en_US |
dc.subject | Human services | en_US |
dc.subject | Restaurants | en_US |
dc.title | กระบวนการแก้ไขข้อผิดพลาดในงานบริการต่อประเภทของความผิดพลาดในธุรกิจร้านอาหาร | en_US |
dc.title.alternative | Suitable service recovery strategies for types of failure in restaurant bussiness | en_US |
dc.type | Senior Project | en_US |
dc.email.advisor | ไม่มีข้อมูล | - |
Appears in Collections: | Psy - Senior Projects |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
titikorn_th.pdf | 10.81 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.