Statistics

Total Visits

Views
ปัจจัยที่ส่งผลต่อการประเมินการขยายตราสินค้าของผู้บริโภค 722
ปัจจัยที่ส่งผลต่อการประเมินการขยายตราสินค้าของผู้บริโภค 52

Total Visits per Month

March 2024 April 2024 May 2024 June 2024 July 2024 August 2024 September 2024
ปัจจัยที่ส่งผลต่อการประเมินการขยายตราสินค้าของผู้บริโภค 4 5 2 7 8 8 6

File Downloads

Views
056c4653-3ed0-4771-83f7-3607440c4709 77
ac1bbdab-2ec8-4f7f-a0d8-f44c3fbac570 75
f961b3b3-8969-4f12-b1b7-a5d147ad7872 53
003003fd-618d-4fbc-ad91-b08ba106b381 40
a04f8d78-717a-4eed-a2e9-3b901dc201e9 39
476abd3e-5a26-4adf-b159-d784d59f9776 29
bccfc18b-8940-441d-a54c-d4534670ff60 24

Top Country Views

Views
Thailand 530
China 48
United States 46
Germany 33
Vietnam 26
Singapore 12
United Kingdom 6
Russia 5
Japan 3
Switzerland 2

Top City Views

Views
Nonthaburi 401
Bangkok 50
Hanoi 26
Singapore 12
Ashburn 8
Huai Khwang 8
New York 8
Boydton 6
Menlo Park 5
Wayne 4