Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/56631
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | โสรีช์ โพธิแก้ว | - |
dc.contributor.author | วลัยรัตน์ ประจักษ์วิกรานต์ | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2017-12-29T08:24:16Z | - |
dc.date.available | 2017-12-29T08:24:16Z | - |
dc.date.issued | 2535 | - |
dc.identifier.isbn | 9745823953 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/56631 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ศศ.ม. )--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2535 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.subject | การฟัง | en_US |
dc.subject | การร่วมรู้สึก | en_US |
dc.subject | นักศึกษาพยาบาล | en_US |
dc.subject | Listening | en_US |
dc.subject | Empathy | en_US |
dc.subject | Nursing students | en_US |
dc.title | ผลของการฝึกทักษะในการฟังตามแนวของไอวีต่อการเพิ่มความร่วมรู้สึกของนักศึกษาพยาบาล | en_US |
dc.title.alternative | Effects of Ivey's listening skills training on empathy increasing of nurse students | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | ศิลปศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | จิตวิทยาการปรึกษา | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.email.advisor | ไม่มีข้อมูล | - |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Valairat_pr_front.pdf | 1.64 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Valairat_pr_ch1.pdf | 1.36 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Valairat_pr_ch2.pdf | 8.35 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Valairat_pr_ch3.pdf | 2.07 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Valairat_pr_ch4.pdf | 739.98 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Valairat_pr_ch5.pdf | 907.42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Valairat_pr_ch6.pdf | 928.01 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Valairat_pr_back.pdf | 7.88 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.