Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/61744
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | วรรณี ศิริโชติ | - |
dc.contributor.author | ไสว สายแก้ว | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-13T09:41:28Z | - |
dc.date.available | 2019-05-13T09:41:28Z | - |
dc.date.issued | 2518 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/61744 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2518 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.subject | ครูช่วยสอน | en_US |
dc.subject | ครู -- การฝึกอบรม | en_US |
dc.subject | คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) | en_US |
dc.subject | Teacher's assistants -- Training of | en_US |
dc.subject | Mathematics -- Study and teaching (Elementary) | en_US |
dc.title | การฝึกอบรมครูช่วยสอนเด็กชาวเขาวิชาคณิตศาสตร์ ชั้นประถมศึกษาตอนต้น | en_US |
dc.title.alternative | Training of hill tribe teachers' aides in mathematics for the primary grades | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | ครุศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | ประถมศึกษา | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.email.advisor | ไม่มีข้อมูล | - |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sawai_Sa_front.pdf | 352.8 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Sawai_Sa_ch1.pdf | 411.99 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Sawai_Sa_ch2.pdf | 529.78 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Sawai_Sa_ch3.pdf | 1.17 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Sawai_Sa_ch4.pdf | 777.05 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Sawai_Sa_ch5.pdf | 278.24 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Sawai_Sa_back.pdf | 978.7 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.