Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/62043
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | จันทร์เพ็ญ เชื้อพานิช | - |
dc.contributor.author | หยกฟ้า วิจิตร์แสงศรี | - |
dc.contributor.other | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. บัณฑิตวิทยาลัย | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-31T03:36:17Z | - |
dc.date.available | 2019-05-31T03:36:17Z | - |
dc.date.issued | 2520 | - |
dc.identifier.uri | http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/62043 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (ค.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2520 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.relation.uri | http://doi.org/10.14457/CU.the.1977.11 | - |
dc.rights | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.subject | วิทยาศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | - |
dc.subject | ศูนย์การเรียน | - |
dc.subject | Science -- Study and teaching (Secondary) | - |
dc.title | การเปรียบเทียบผลการสอนวิทยาศาสตร์ แบบศูนย์การเรียนกับแบบบรรยายประกอบการสาธิต ในชั้นมัธยมศึกษาปีที่สอง | en_US |
dc.title.alternative | A comparison between methods of teaching science using learning centeried and lecture demonstration techniques in mathayom suksa two | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | ครุศาสตรมหาบัณฑิต | en_US |
dc.degree.level | ปริญญาโท | en_US |
dc.degree.discipline | มัธยมศึกษา | en_US |
dc.degree.grantor | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย | en_US |
dc.identifier.DOI | 10.14457/CU.the.1977.11 | - |
Appears in Collections: | Grad - Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Yokfah_Wi_front.pdf | 293.62 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Yokfah_Wi_ch1.pdf | 296.4 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Yokfah_Wi_ch2.pdf | 721.23 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Yokfah_Wi_ch3.pdf | 297.81 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Yokfah_Wi_ch4.pdf | 225.59 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Yokfah_Wi_ch5.pdf | 378.3 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Yokfah_Wi_back.pdf | 1.63 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.