Please use this identifier to cite or link to this item: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/65737
Title: ประสิทธิผลของการใช้ผู้มีชื่อเสียงเป็นผู้แนะนำสินค้าให้กับหลายผลิตภัณฑ์ต่อทัศนคติ และความตั้งใจซื้อของผู้บริโภค
Other Titles: Effectiveness of using celebrity endorsment in multiple products on consumers' attitude and intention to purchase
Authors: มนชนก อนะมาน
Advisors: ยุบล เบ็ญจรงค์กิจ
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะนิเทศศาสตร์
Advisor's Email: Yubol.B@chula.ac.th
Subjects: การซื้อสินค้า
โฆษณา
นักแสดงในงานโฆษณา
Shopping
Advertising
Actors in the advertising industry
Issue Date: 2546
Publisher: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Description: วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2546
Degree Name: นิเทศศาสตรมหาบัณฑิต
Degree Level: ปริญญาโท
Degree Discipline: การโฆษณา
URI: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/65737
ISBN: 9741756429
Type: Thesis
Appears in Collections:Comm - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Monchanok_an_front_p.pdfหน้าปก บทคัดย่อ และสารบัญ807.94 kBAdobe PDFView/Open
Monchanok_an_ch1_p.pdfบทที่ 1791.58 kBAdobe PDFView/Open
Monchanok_an_ch2_p.pdfบทที่ 21.55 MBAdobe PDFView/Open
Monchanok_an_ch3_p.pdfบทที่ 3749.04 kBAdobe PDFView/Open
Monchanok_an_ch4_p.pdfบทที่ 41.32 MBAdobe PDFView/Open
Monchanok_an_ch5_p.pdfบทที่ 5923.56 kBAdobe PDFView/Open
Monchanok_an_back_p.pdfรายการอ้างอิง และภาคผนวก1.18 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.