Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/8247
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorชัยยงค์ พรหมวงศ์-
dc.contributor.otherมหาวิทยาลัยอัสสัมชัญ. วิทยาลัยการศึกษาทางไกลอินเทอร์เน็ต-
dc.date.accessioned2008-10-08T09:09:34Z-
dc.date.available2008-10-08T09:09:34Z-
dc.date.issued2531-
dc.identifier.citationวารสารวิทยบริการ จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. 10,1(เม.ย. 2531),66-75en
dc.identifier.issn0125-2852-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/8247-
dc.description.abstractalternativeThis research study aims to develop an instructional system for Learning-Center Classroom using “Chula Plan” multi-media instructional packages as well as to compare the achievement of elementary school pupils who learn from teacher-centered classrooms and in learning-center classrooms. It details the objectives, definition, hypothesis, scope, research methodology expected benefits, research findings, discussion, and recommendations of the study.en
dc.format.extent2513591 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isothes
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
dc.subjectศูนย์การเรียน-
dc.subjectสื่อการสอน-
dc.titleการพัฒนาระบบการสอนแบบศูนย์การเรียนโดยใช้ชุดการสอนสื่อประสมแผนจุฬา : รายงานผลการวิจัยen
dc.title.alternativeThe development of an instructional system for learning-center classrooms using Chula plan multi-media instructional packagesen
dc.typeArticlees
dc.email.authorchaiyong@irmico.com, chaiyong@ksc.au.edu-
Appears in Collections:OAR - Journal Articles

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chaiyong.pdf2.45 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.