Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/8274
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสุกัญญา นิมานันท์-
dc.contributor.otherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะครุศาสตร์-
dc.date.accessioned2008-10-10T09:40:38Z-
dc.date.available2008-10-10T09:40:38Z-
dc.date.issued2533-
dc.identifier.citationวารสารวิทยบริการ จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. 12,1(พ.ค. 2533),22-28en
dc.identifier.issn0125-2852-
dc.identifier.urihttp://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/8274-
dc.description.abstractalternativeThe article describes the impact of feedback in computer-assisted instruction on effectiveness of learning at various levels, in various fields and of different learner characteristics. Basic principles of feedback procedures such as reinforcing feedback, information feedback, feedback timing, personalized and non-personalized feedback, immediate feedback and delayed feedback are discussed. The final part provides related literature which emphasizes the application of learning theory to the feedback procedure.en
dc.format.extent1381107 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isothes
dc.publisherจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
dc.rightsจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยen
dc.subjectคอมพิวเตอร์ช่วยการสอน-
dc.titleข้อมูลย้อนกลับในบทเรียนคอมพิวเตอร์ช่วยสอนen
dc.title.alternativeFeedback in computer-assisted instructionen
dc.typeArticlees
dc.email.authorไม่มีข้อมูล-
Appears in Collections:OAR - Journal Articles

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sukanya.pdf1.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.