Browsing by Subject Willingness to pay

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 32  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Consumer's media exposure, attitude and purchasing behavior on "café amazon for chance"Sirapassorn Cheepborisut
2013FACTORS AND BARRIERS THAT AFFECT THE PARTICIPATION IN VOLUNTARY HEALTH INSURANCE OF PEOPLE IN INFORMAL SECTOR IN BAVI DISTRICT, HANOI 2012Lan Le My
2021Investment model of commitment to parasocial interaction and purchase intention among beauty youtuber followersParima Kosakarn
2020Relationship between online video game influencer’s credibility and purchase intentionAniwat Sankosik
2015RELATIONSHIPS BETWEEN CONSUMPTION VALUES, PERSONAL CHARACTERISTICS AND BEHAVIORAL INTENTIONS IN MOBILE SHOPPING ADOPTION AMONG DIFFERENT PRODUCT AND SERVICE TYPESRujipun Assarut
2021Thai viewers’ exposure, engagement, and purchase intention on the Youtube advertisements during COVID-19 pandemicXinxin Ye
2021The influence of Samsung smartphone social media advertising on Thai consumers’ attitude and purchase intentionSeint Sandi Tun
2020The relationship between consumers' beliefs about Sephora Thailand’s website, attitudes, and online purchase intentionsKemjira Wangkapan
2020The relationship between influencer’s characteristics, consumers’ attitudes, and purchase intentions on CLÉ DE PEAU BEAUTÉ brandJulie Parkinson
2013WILLINGNESS TO PAY FOR PHARMACIST’S MEDICATION THERAPY MANAGEMENT (MTM) SERVICES: DISCRETE CHOICE EXPERIMENTSutthawan Chancheochai
2556กลยุทธ์การสื่อสารการตลาด การเปิดรับข้อมูลข่าวสาร ความพึงพอใจ และพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อเสื้อผ้าแฟชั่นประเภทแฟชั่นรวดเร็วนลินมาส เหล่าวิวัฒน์
2556กลยุทธ์การสื่อสารการตลาดหนังสือนวนิยายไทยของสำนักพิมพ์และการตัดสินใจซื้อของผู้บริโภคธันยพร วรรณประเสริฐ
2563การรับรู้ ทัศนคติและความตั้งใจซื้อสินค้าและบริการขององค์กรธุรกิจโรงแรมในสถานการณ์แพร่ระบาดของโรคติดเชื้อไวรัสโคโรนา 2019ปรีดาภรณ์ ชื่นกลาง
2556การวิเคราะห์รูปแบบและเนื้อหาของเว็บไซต์บริษัทนำเที่ยวต่างประเทศบนสื่ออินเทอร์เน็ต กับการแสวงหาข้อมูล ทัศนคติ และการตัดสินใจซื้อแพ็คเกจท่องเที่ยวต่างประเทศของผู้บริโภคสุวคนธ์ เจียรณัย
2553การศึกษาความเต็มใจที่จะจ่าย เพื่อการขนส่งนมโรงเรียนในจังหวัดราชบุรีชิษณุพงศ์ ว่องวงศ์ชนาสิน
2556การสื่อสารของผู้มีอิทธิพลด้านความงามทางสื่อออนไลน์ และการเปิดรับข้อมูล ทัศนคติ และการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์เครื่องสำอางของผู้บริโภคปนัดดา เซ็นเชาวนิช
2564การเปิดรับสื่อ ความพึงพอใจ การรับรู้ความเสี่ยง และความตั้งใจซื้อเครื่องดื่มกาแฟแบบสมัครสมาชิกจัดส่งถึงบ้านวรรษา รักหลวง
2563ความสัมพันธ์ระหว่างประสบการณ์ลูกค้าจากช่องทางที่หลากหลาย ภาพลักษณ์ตราสินค้า และความตั้งใจซื้อของลูกค้าโพเมโล่สิริมา ชำนาญศิลป์
2556ความเกี่ยวพันต่อสิ่งแวดล้อม ทัศนคติ และการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์เพื่อสิ่งแวดล้อมของผู้บริโภคปริญญากร หาญวุฒิสุทธิ์
2564ความเต็มใจที่จะจ่ายค่าขนส่งแบบ On-demand Deliveryในเขต กรุงเทพมหานครและปริมณฑล : กรณีศึกษา ห้างสรรพสินค้าจิรักข์ เสือป่า