Browsing by Subject Marketing research

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

or enter first few letters:  
Showing results 1 to 7 of 7
Issue DateTitleAuthor(s)
2015The empirical study of factors affecting the success of social enterprise on marketing and social performancesSiripak Mattavanont
2011Innovative marketing tool by applying opinion mining on the micro-blogWilas Chamlertwat
1998The potential of telecommunication-services penetration in the rural market of ThailandNuntaporn Kaewvichian
2562ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการการบินไทยสำหรับเส้นทางบินประเทศญี่ปุ่นศรวัสย์ ลอยชูศักดิ์
2558ผลกระทบเครือข่ายในตลาดที่สินค้ามีความแตกต่างในแนวนอน: กรณีศึกษาของตลาดโทรศัพท์เคลื่อนที่ของไทยธันวา แผนสท้าน
2556ส่วนประสมทางการตลาดที่ส่งผลต่อการตัดสินใจเข้าชมการแข่งขันแบดมินตัน รายการ เอสซีจี แบดมินตันเยาวชนชิงแชมป์โลก 2013สุวรรณี รูปหล่อ
2555แรงจูงใจที่มีผลต่อการท่องเที่ยวภายในประเทศของผู้สูงอายุในกรุงเทพมหานครพลอยระพี ชลวณิช